Sluiten

Klantenservice

Wij staan onze klanten altijd graag te woord. U kunt bij ons terecht met vragen of onduidelijkheden. Wij vinden het leuk om onze klanten te voorzien van nuttige informatie. U kunt contact met ons opnemen door het contactformulier rechts in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op! Zo kunt u zich snel bezig houden met wat belangrijk is, het beschermen van uw tuinhout! 

Wilt u graag weten welke product het beste past bij uw houtsoort? Hoe u uw product het beste kunt aanbrengen of welk product wij zouden adviseren voor uw specifieke klus? Wees niet bang om het te vragen! Veel van de vragen worden ook beantwoord in onze Youtube video's. Wij proberen zoveel mogelijk klussen voor te doen en hier een video van te maken. Zo maken wij uw klus nog gemakkelijker! 

 

Andere manieren om ons te bereiken zijn door te bellen of door te mailen! Onze klantenservice is geopend van 9:00 tot 17:00. U kunt ons alles vragen, van status van uw bestelling tot informatie over een specifiek product. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen en te voorzien van alle mogelijke informatie. 

Mailen kan natuurlijk ook altijd via [email protected]

Emdenweg 3A
9723TA Groningen

M: [email protected]
T: 050-2115633

 

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1.1 Moet ik thuis zijn om de pakketjes in ontvangst te nemen?

Ja, dit is in de meeste gevallen wel nodig. Wanneer u niet thuis bent zult u een brief in de brievenbus krijgen van PostNL met verdere instructies. Meestal wordt er dan een nieuw levermoment gekozen, wanneer ook dit niet mogelijk is wordt de post meestal verstuurd naar het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL

1.2 Hoe laat krijg ik mijn pakket geleverd?

Dat verschilt per levering. Wanneer u uw bestelling voor 22:00 hebt afgerond, wordt het de volgende dag geleverd met uitzondering van zondagen. De exacte tijd kunt u volgen via de communicatie van PostNL

1.3 Ik heb mijn levering niet ontvangen, wat nu?

Heeft u uw pakket niet ontvangen? Controleer eerst of er geen post of mail van PostNL is binnengekomen. Is dit niet het geval en kunt u nog steeds uw pakket nergens vinden? Neem dan contact met ons op.

1.4 Ik heb 22:00 net niet gehaald, kan ik het als nog morgen ontvangen?

Bestelling net na 22:00 kunnen soms nog worden meegenomen in de snelle levering, dit is echter vaak niet het geval. We streven hier echter wel altijd naar. Wanneer wij de avond zending niet meer halen, wordt de bestelling na 2 dagen geleverd in plaats van 1. 

1.5 Één van mijn producten heeft een langere levertijd, wanneer komt mijn bestelling?

Wanneer u meerdere producten bestelt, verzenden wij het pakket altijd in het geheel. Dit betekent dat als één van de producten een langere levertijd heeft, de gehele bestelling zou moeten wachten. 

2.1 Waar kan ik terecht met eventuele klachten?

Heeft u een klacht? Dat vinden wij jammer om te horen. Wij helpen u graag, u kunt contact met ons opnemen door de velden rechts op deze pagina in te vullen. Wij zullen ons best doen om u te helpen en uw klacht te verwerken. 

2.2 Hoe kan ik goederen retourneren?

U kunt binnen 14 dagen uw goederen retourneren en uw geld terug krijgen. Voor alle informatie omtrent retourneren kunt u terecht op deze pagina

2.3 Wie is er verantwoordelijk als er beschadigde goederen worden geleverd?

Het kan natuurlijk gebeuren dat goederen tijdens het vervoeren beschadigd raakt. Als klant hoeft u hier nooit voor op te draaien. Komen producten beschadigd aan? Neem dan gerust contact met ons op. Maak bij voorkeur foto's zodat wij duidelijk kunnen zien wat er aan de hand is. 

3.1 Hoe kan ik betalen bij Beitz?

U kunt op veel verschillende manieren betalen. Zo kunt u gebruik maken van IDEAL, Paypal en CreditCard. Overige betaalmethoden zijn Mister Cash / Bancontact, KBC en Belfius voor België. 

3.2 Hoe hoog zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor klanten bedragen €4,25 per zending 

4.1 Kan ik goederen zomaar retourneren?

U mag tot 14 dagen na ontvangst van uw product, de producten retourneren. Hiervoor bent u niet verplichte een reden op te geven. Bij verf en andere onderhoudsmiddelen geld dat na opening van de pot, de waardevermindering 100% is. Dit betekent dat het niet meer te ruilen is. Op de pagina retourneren vindt u alle informatie over retourneren

4.2 Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Wij doen dit uiteraard zo snel mogelijk maar altijd binnen 14 dagen!

5.1 Hoe kan ik mijn aankoop het beste aanbrengen op het hout?

In de meeste gevallen is de beits, olie of verf het beste aan te brengen met een kwast, blokkwast of kleine vachtroller. Dit wordt in de meeste gevallen ook vermeld op de productpagina. 

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »